Στη παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου δράσεων για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης έδωσε το παρών ο Γεν. Γραμματέας εστίασης Θεσ/νικης Καρασαββίδης Παναγιώτης

εικόνα_Viber_2024-10-15_20-15-15-585

Στη παρουσίαση του στρατηγικού σχεδίου δράσεων για την τουριστική ανάπτυξη της πόλης έδωσε το παρών ο Γεν. Γραμματέας εστίασης Θεσ/νικης Καρασαββίδης Παναγιώτης

Στις 9 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε ειδική εκδήλωση στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, όπου παρουσιάστηκε το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού και το Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για την πόλη έδωσε το παρών ο Γεν. Γραμματέας εστίασης Θεσ/νικης Καρασαββίδης Παναγιώτης.

Την έναρξη της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, κήρυξε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Στέλιος Αγγελούδης παρουσία της υφυπουργού Τουρισμού, Έλενας Ράπτη και εκπροσώπων του κλάδου. ο οποίος δήλωσε: «Θέσαμε ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου, συνεκτικού στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη του προορισμού Θεσσαλονίκη, σε συνδυασμό με τη στοχευμένη προβολή του για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του.

Βασικοί στρατηγικοί άξονες

Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού εστιάζει σε πέντε βασικούς στρατηγικούς άξονες:

  1. Βελτίωση και ανάπτυξη υποδομών
  2. Αναβάθμιση και προώθηση τουριστικού προϊόντος
  3. Ψηφιακή αναβάθμιση και μετασχηματισμός
  4. Προστασία περιβάλλοντος και αειφορία
  5. Ενίσχυση δεξιοτήτων και ανάπτυξη επιχειρηματικότητας

Το σχέδιο συνοδεύεται από ένα προτεινόμενο πλάνο δράσεων με ορίζοντα υλοποίησης την επόμενη διετία, με βασικό στόχο την τουριστική ανάταξη της Θεσσαλονίκης και την ενδυνάμωση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης.

Δηλώσεις και συνεργασίες

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, υπογράμμισε την προτεραιότητα της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου, τονίζοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των φορέων του τουρισμού και του Δήμου. Η Ιωάννα Δρέττα, Πρόεδρος της Marketing Greece, τόνισε ότι το σχέδιο αποτελεί μια ενισχυμένη εργαλειοθήκη για τους εταίρους της Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο Αλέξανδρος Θάνος, Εντεταλμένος Σύμβουλος ΣΕΤΕ, επεσήμανε ότι η συνεργασία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα είναι κρίσιμη για την επιτυχία του σχεδίου, ενώ ο Ηλίας Κικίλιας, Γενικός Διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, σημείωσε τη σημασία της αξιοποίησης των προηγούμενων μελετών για την τουριστική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης.

Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, επεσήμανε τη γνώση της Marketing Greece για τον προορισμό, ενώ ο Βασίλης Καφάτος από την Deloitte δήλωσε ότι το σχέδιο θέτει στρατηγικές κατευθύνσεις για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.

Προοπτικές

Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού περιλαμβάνει συνολικά 76 δράσεις που στοχεύουν στην ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης και της βιωσιμότητας της Θεσσαλονίκης, με στόχο να καταστεί κορυφαίος προορισμός πόλης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η εφαρμογή του σχεδίου αναμένεται να συμβάλει στην ανάκαμψη του τουριστικού τομέα της πόλης, ενισχύοντας την αναγνωρισιμότητα και την ανταγωνιστικότητά της.

_________________________

ΕΝΩΣΗ ΕΣΤΙΑΤΟΡΩΝ ΨΗΤΟΠΩΛΩΝ ΚΑΙ ΚΑΦΕ-ΜΠΑΡ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

Συμπληρώστε τη φόρμα εδώ(Αίτηση Μέλους) ΔΩΡΕΑΝ κάνοντάς μας πιο ισχυρούς για να παλεύουμε για τα δικαιώματά μας.

 

                      Με Εκτίμηση,

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ     ΕΠΙΤΡΟΠΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ    ΚΑΡΑΣΑΒΒΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Spread the love
/ Χωρίς κατηγορία

About the Author